Je obdobie pred Vianocami a firmy sa už začínajú predbiehať, kto zverejní zaujímavejšiu reklamu, ktorá pritiahne viac zákazníkov.
Svoju reklamu pre Vianoce 2022 predstavil aj John Lewis. V úvode jej sledovania sa vám môže zdať, že chce strednú generáciu pritiahnuť k aktivitám, ktoré sú skôr typické pre mladšiu generáciu.
Podstata reklamy, ktorá nesie názov Začiatočník, však spočíva v niečom inom.
Reklama totiž rozpráva príbeh muža v strednom veku, ktorý sa snaží naučiť jazdiť na skejtborde. Krátky príbeh ukazuje, ako muž na začiatku niekoľkokrát zlyhal, no on to skúša so skejtbordom zas a znova.
Prvotne to môže pôsobiť nejasne, prečo je taký odhodlaný naučiť sa skejtbordovať. Všetko sa ale ukáže na konci reklamy, keď na dvere zaklope mladá tínedžerka Ellie.
Mladá slečna neprichádza sama, ale spolu so sociálnou pracovníčkou.
Ellie má v ruke skejtbord. Zdá sa, že je nervózna vstúpiť do svojho nového pestúnskeho domova, kde ju rodina vrúcne víta.
Práve v závere je celé rozuzlenie posolstva reklamy od Johna Lewisa. Hlavným cieľom tvorcov je totiž zvýšiť povedomie o systéme starostlivosti o deti a mladých ľudí, ktorí sú súčasťou pestúnskych rodín. Vo Veľkej Británii totiž približne 108.000 detí a mladých ľudí strávi počas Vianoc v pestúnskej starostlivosti alebo v inom dočasnom ubytovaní.
John Lewis tvorí fascinujúce reklamy už od roku 2007
Portál NationalWorld pripomína, že John Lewis fascinuje publikum svojimi vianočnými reklamami už od roku 2007. V tomto roku vyšla prvá reklama s názvom Shadows.
Jeho reklamy sa stali populárnou sviatočnou zábavou. A niektoré z reklamných piesní, vrátane skladby „Somewhere Only We Know“ od Lily Allen, sa dostali na vrchol britských hitparád.
Súvisiace články:
5 jednoduchých spôsobov ako byť (oveľa) lepšou mamou
5 jednoduchých spôsobov ako byť (oveľa) lepším otcom
Zdroj úvodnej foto: Screenshot video
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.