Objavte v sebe ženskú vášeň
- svoju hybnú silu.

Logo

„Bez vášne nemáte energiu.
Bez energie nemáte nič.“

Warren Buffet

Celebrity,

KRÁĽOVSKÁ BITKA O DŽEM. Jahodový od Meghan Markle alebo ekologický od kráľa?

21.04.2024 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: Wikimedia Commons/Genevieve, CC BY 2.0 shutterstock/Simon Ward Photography). Meghan Markle začala podnikať a vydala svoj prvý produkt, ktorým bol jahodový džem. Jej svokor sa...

21.04.2024 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: Wikimedia Commons/Genevieve, CC BY 2.0 shutterstock/Simon Ward Photography).

Meghan Markle začala podnikať a vydala svoj prvý produkt, ktorým bol jahodový džem. Jej svokor sa podobným aktivitám venuje už roky. Vyzerá to tak, že manželka princa Harryho oficiálne začala kráľovskú džemovú bitku.

KRÁĽOVSKÁ BITKA O DŽEM. Jahodový od Meghan Markle alebo ekologický od kráľa?
Foto: Wikimedia Commons/Genevieve, CC BY 2.0 shutterstock/Simon Ward Photography

Treba priznať, že Meghan Markle už neraz dokázala, že presne vie, ako okolo seba vyvolať mediálny ošiaľ. Počas zmätku, ktorý pred pár týždňami spôsobila nešťastne upravená fotografia Kate Middleton, sa manželka princa Harryho rozhodla „potichu“ oznámiť svoj nový projekt na sociálnych sieťach so zaujímavým názvom „značka American Riviera Orchard“.

Ukazuje sa, že deň, keď sa v médiách objavili prvé informácie o tom, že si vojvodkyňa Meghan založila firmu, nie je náhoda. Práve v tento deň sa konal slávnostný ceremoniál spojený s odovzdávaním ceny princeznej Diany. Podľa odborníkov si manželka kráľovského mladšieho syna vybrala tento dátum zámerne.

„Meghan sa vždy považovala za Dianinu dedičku. Vnímala samú seba ako trpiacu od médií rovnako ako Diana. Z tejto strany sa strhla obrovská vlna kritiky, že sa jednoducho snaží speňažiť Dianin odkaz“

– uviedol britský kráľovský komentátor Richard Fitzwilliams citovaný magazínom „The Mirror“.

POZRITE TIEŽ AJ: Princ William na svojom prvom vystúpení po dlhom čase. Dal sľub o svojej žene

Meghan Markle oznámila prvý produkt svojej značky. Má kráľ Karol dôvod byť hrdý?

Na to, aby Meghan Markle predstavila celému svetu prvý produkt svojej značky, sme si museli chvíľu počkať a vznikol z toho… jahodový džem. Pred pár dňami boli limitované edície pohárov doručené priateľom kráľovského páru, ktorí sa s darčekom pochválili na sociálnych sieťach. Samozrejme, nastal „malý“ zmätok. Debut produktov „American Riviera Orchard brand“ oficiálne odštartoval boj o najlepší kráľovský džem.

Tu je vhodné pripomenúť, že džem už roky vyrába aj Karol III. Ešte v časoch kniežatstva začal herečkin svokor predávať produkty zo svojej farmy a vybudoval jednu z najväčších značiek biopotravín a nápojov v Spojenom kráľovstve. V súčasnosti spoločnosť monarch ponúka okrem iného aj syry, zeleninu, mäso a celý rad zaváranín vrátane spomínaných džemov.

Vydanie limitovaného počtu téglikov plných jahodových dobrôt Meghan Markle podľa Daily Mail spôsobilo, že aj produkty z produkcie spoločnosti kráľa Karola zaznamenali prudký nárast predaja a boli dokonca niekoľko dní vypredané. Bulvárny denník však zdôrazňuje, že zisk z predaja produktov nejde priamo do vrecka panovníka, ale na konto jeho nadácie.

Čo predpovedáte, kto z toho bude mať teda najväčší úžitok?

Redakcia Vášeň v tebe.

Súvisiace články:

Naliehavé správy z domu Harryho a Meghan prišli uprostred noci. A predsa sa to stalo

Experti MASAKRUJÚ princa Harryho za zmenu bydliska: „Ničí nádej na zmierenie s rodinou“


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Odporúčame

Jennifer Aniston má 56 rokov. V živote sa riadi pravidlom 80/20

13.02.2025 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock/Kathy Hutchins). Jennifer Aniston, 55-ročná hviezda seriálu „Priatelia“, v úprimnom rozhovore pre magazín „Allure“ prehovorila o svojom prístupe k…

Kensingtonský palác vydal vyhlásenie. V pozadí škandál okolo stylingu vojvodkyne Kate

12.02.2025 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock/B. Lenoir). Kensingtonský palác musel vydať špeciálne vyhlásenie. Všetko to začalo slovami o outfite vojvodkyne Kate. Kate Middleton.Foto: shutterstock/B.…

Donald Trump je naštvaný na Barrona a Melaniu. Dôvod je prekvapivý

11.02.2025 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock/Evan El-Amin). V médiách sa veľa hovorilo o Barronovi Trumpovi. 18-ročný mladík má zrejme talent na učenie sa jazykov.…

71-ročná Brigitte Macron zanechala konvenciu a vyskočila na tanečný parket. Záznam berie internet útokom

08.02.2025 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock/Antonin Albert x.com/Fils2Psy/status/1887267508400296121). Brigitte Macron sa zúčastnila na charitatívnej akcii. 71-ročná prvá dáma všetkých prekvapila odstupom od seba samej.…

Hovoria jej ďalšia Kate Middleton. Španieli uprednostňujú tínedžerku pred jej rodičmi

08.02.2025 Redakcia Vášeň v tebe (Foto: shutterstock/Marta Fernandez Jimenez). V deň svojich 18. narodenín zložila korunná princezná Leonor prísahu vernosti španielskej ústave, čo je symbolický…

Auto Trendy

Ferrari stráži svoje meno: Neuveríte, za čo všetko vás môže žalovať!

15.2.2025 Redakcia Auto trendy - Ferrari je symbolom luxusu, rýchlosti a prestíže. No vlastníctvo tejto legendárnej značky nie je len o rýchlej jazde a obdivných pohľadoch. Ak porušíte pravidlá, Ferrari…

Vodíková infraštruktúra: Budúcnosť alebo slepá ulička?

15.2.2025 Redakcia Auto trendy - Vodík je jedným z najčistejších zdrojov energie, no jeho tankovanie ostáva luxusom pre málo kútov sveta. Len 1 160 čerpacích staníc na celej planéte znie…

Terénny elegán pre Európu

15.2.2025 Redakcia Auto trendy - Lexus, známy svojím luxusom a sofistikovaným dizajnom, sa rozhodol obliecť svoj obľúbený model NX do trochu "drsnejšieho" kabátu. Nový Lexus NX Overtrail je odpoveďou na…

Dvojúrovňové sedadlá v lietadlách? Airbus má plán, ktorý môže zmeniť lietanie navždy

15.2.2025 Redakcia Auto trendy - Predstavte si, že počas letu sedíte na „druhom poschodí“ lietadla. Znie to ako sci-fi? Spoločnosť Airbus však vážne uvažuje o revolučnej zmene v dizajne kabín.…

Nové letné pneumatiky Pirelli Cinturato

15.2.2025 Redakcia Auto trendy - Nová letné pneumatiky Pirelli Cinturato spájú to, čo sa doteraz zdalo nemožné – zvýšenú bezpečnosť, dlhšiu životnosť a nižšiu spotrebu paliva. Taliansky gigant prináša ďalšiu…

Prepúšťanie a elektrifikácia: Ako chce automobilka zachrániť svoju budúcnosť?

15.2.2025 Redakcia Auto trendy - Hromadné prepúšťanie, zatváranie tovární a radikálne škrty. Japonská automobilka Nissan čelí jednej z najväčších výziev vo svojej histórii. Po zlyhaní rokovaní o fúzii s Hondou…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov